...

Beeldproducties

Jouw verhaal in beweging brengen

Waarom wij zo van beeldproducties houden.

Beste manier om een boodschap over te brengen

Creëren van sfeer die de boodschap versterkt

Zet aan tot een behoefte of gevoel

Beelden worden beter onthouden dan tekst

Versterken van imago van het bedrijf en/of product

beeldproducties

De kracht van online beeldproducties

Beeldproducties zijn ideaal om online in te zetten. Van informatievideo’s op social media tot het online adverteren met promotievideo’s. Wat voor beeldproducties en wanneer je deze inzet zet, is bepalend voor het succes van de video’s. Met videomarketing maken wij hierin het verschil.

Audiovisuele producties die je verhaal vertellen

Audiovisuele producties zijn verreweg het beste communicatiemiddel dat je kunt gebruiken om je verhaal te vertellen. Bewegende beelden met geluid trekken snel de aandacht. Wanneer je met de audiovisuele productie een goed verhaal vertelt, wordt de kijker hierin automatisch meegenomen. En komt het verhaal met de boodschap goed binnen. Zeker als je het vergelijkt met een verhaal dat je vertelt via tekst of geluid. Daarom zijn audiovisuele producties heel effectief. 

De kunst is om audiovisuele producties te maken die de aandacht trekken en waarbij de boodschap na het kijken van de video blijft hangen. Het omzetten van je idee naar een video waarin je met een verhaal de boodschap overdraagt, is waar Rendr Media sterk in is. Vertel je idee zodat wij aan de slag kunnen met het verhaal. Wij komen graag bij jullie op bezoek voor een gesprek en natuurlijk kun je ook bij ons in Meppel aan tafel schuiven.

Jorn Kok 2 RENDRMEDIA

Variatie aan beeldproducties

Je kunt beeldproducties gebruiken om een product of dienst te promoten. Hiervoor kun je een promotievideo, productvideo en instructievideo laten maken. Of je één of al deze soorten video’s inzet, hangt af van het product of de dienst.

Ben je op zoek naar personeel dan is een vacaturevideo met bedrijfsfilm de beste optie. Met een vacaturevideo werf je personeel. Heb je daarnaast een pakkende bedrijfsfilm dan krijgen de geïnteresseerden een beter beeld van de organisatie. Hierdoor kunnen ze beter afwegen of zij passen bij het bedrijf. Een bedrijfsfilm versterkt daarnaast het imago naar klanten, potentiële klanten en leveranciers.

In het verlengde van wervingsvideo’s heb je de e-learning video’s. Met deze beeldproductie leid je personeel op. Het voordeel hiervan is dat het personeel altijd de cursus kan volgen. Je hebt geen minimale deelname en de cursist kan het gewoon vanaf huis doen. 

Dan zijn er de livestream beeldproducties. Deze beeldproductie is de laatste jaren enorm populair. Livestreams bekijk je waar je zelf wilt bijvoorbeeld op kantoor of gewoon thuis. Met een livestream kun je relaxed zittend op de bank het evenement beleven of een informatie sessie online bijwonen.

Bij het organiseren van een evenement is een aftermovie dé beeldproductie om in te zetten als promotie voor een volgende editie van het evenement. Als het een éénmalig evenement is, kan een aftermovie het imago versterken en werkt het positief op personeelswerving.

Bij de uitvoering van langdurige projecten is een time lapse video het beeldproductie middel om het project te laten zien. Met een time lapse video kun je bijvoorbeeld een bouwproject van maanden in een aantal minuten in beeld weergeven. 

De beeldproducties drone video en animatie zijn vaak een onderdeel in grotere beeldproducties. Zo worden drone video’s vaak toegepast in bedrijfsfilms en aftermovies. Animaties worden vaak toegevoegd in promotievideo’s. Daarnaast kun je met animaties bedrijfsprocessen en productinstructies duidelijk weergeven. Dit is ideaal als onderdeel in e-learning video’s en instructievideo’s.